Friday, February 5, 2010

ႏွင္းေဝသို႔ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္(၂)

ဒီေန႔ဟာ ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္တဲ့ မမရဲ႕ေမြးေန႔ကေလးပါ။  ကၽြန္ေတာ္က ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္သူကို  မြန္မြန္ျမတ္ျမတ္လက္ေဆာင္ေလးတစ္ခုေတာ့ ေပးခ်င္တယ္။  တန္ဖိုးႀကီးႀကီးမားမားမဟုတ္ေပမယ့္  အသည္းႏွလံုးနဲ႔ေပးတဲ့ လက္ေဆာင္ပါ။ ဒီကဗ်ာေလးကို ဖတ္မိလို႔  မမအတြက္ အားအင္တစ္ခုျဖစ္မယ္ဆိုရင္ပဲ  ကၽြန္ေတာ္  ေက်နပ္ပါၿပီ။  ကဲ  .. မမေရ  .. ေပ်ာ္ရႊင္ေသာ  ေမြးေန႔ကေလးျဖစ္ပါေစ။ း))

လွည္းတန္းကားမွတ္တိုင္ေလးမွာ
ကၽြန္ေတာ္ရပ္ေစာင့္ေနေတာ့
စံပယ္ေလးတစ္ပြင့္လုိ ကပိုကရုိ
မမ လြင့္လာတယ္

ကၽြန္ေတာ္ သိတာ
မမက ပါးနီရဲရဲေလး၊ မ်က္ဝန္းနီနီေလးနဲ႔
စပို႔ရွပ္၊ ဂ်င္းေဘာင္းဘီ
ထီးတစ္ေခ်ာင္း၊ စလင္းဘတ္အိတ္တစ္အိတ္ပါတယ္

ကၽြန္ေတာ့္အနား မေရာက္ခင္တည္းက
မမ အျပံဳးဟာ ေႏြးေထြးလြန္းတယ္
ၿပီးေတာ့ မမ ဆံႏြယ္နီစင္းစင္းေလးေတြ
ယိမ္းလႈပ္ ယိမ္းလႈပ္နဲ႔
သခင္မ အလိုက် လိုက္က,ေပးေနရတဲ့
ကေခ်သည္ေလးေတြနဲ႔တူတယ္

မမ အၾကည့္တစ္ခ်က္မွာတင္
ယွက္ၿငိလြမ္းျမတ္ခဲ့ရတယ္
ကၽြန္ေတာ္ သူရဲေကာင္းျဖစ္ခ်င္တယ္
ၿပီးေတာ့ ..
“ခ်စ္အားငယ္ရသူမယ္” သီခ်င္းကိုလည္း ၾကားေယာင္လာတယ္

ကၽြန္ေတာ္က မမကို ခ်စ္လို႔
မမ..မီးအိမ္ရွင္ လို႔ေခၚၿပီး
မမက ကၽြန္ေတာ့္ကို ခ်စ္လို႔
ကေလးေလး လို႔ေခၚတယ္

ကၽြန္ေတာ္ ပံုျပင္ကေလးေတြနားေထာင္ခဲ့တယ္
မမ ကၽြန္ေတာ့္ဆံပင္ကို ပြတ္သပ္ေပးတဲ့အခါ
ၾကယ္ေတြတစ္ဖက္ကမ္းေရာက္သြားမွာ ေၾကာက္သလို
ကၽြန္ေတာ္ အိမ္ျပန္ရမွာ ေသမေလာက္ ေၾကာက္တယ္

မမ ေျခလွမ္းတစ္ခ်က္ အၾကြမွာ
ပန္းကေလးေတြ ငံုသြားၾကတယ္
မမ စကားေျပာတဲ့အခါ ဝတ္ဆံကေလးေတြ မဝံ့မရဲနဲ႔
မမ ပခံုးကို ေခါင္းေလးမွီထားတဲ့အခါ
မမရနံ႔ကေလးေတြရစ္မူးရင္း ေလာကကို ကၽြန္ေတာ္ေမ့သြားတတ္တယ္

မမျပံဳးရင္ ကၽြန္ေတာ္ရွံဴးတယ္
မမငိုရင္ ကၽြန္ေတာ့္ကမၻာ ၿပိဳတယ္
မမနင္းမယ္ဆို ကၽြန္ေတာ့္ေက်ာျပင္ကို
တံတားတစ္စင္းလို ခင္းထားခ်င္တယ္

ကၽြန္ေတာ္က ခြင့္မလႊတ္ႏိုင္တဲ့အတုိင္းအတာထိ
ေပေပေတေတ ဆုိးတယ္
မမရဲ႕လက္ဖဝါးႏုႏုက ကၽြန္ေတာ့္အတြက္
ျမက္အိအိေလးေတြ ကိုင္ရသလိုပါပဲ

တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ခ်စ္ၾကၿပီဆိုရင္
ဘာေတြလိုမလဲ..
ကၽြန္ေတာ့္အေတြးေတြ မမနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး
မိုးထိတုိင္ ေဗာင္းလန္ေအာင္ ပြင့္တတ္ခဲ့တယ္

မမက တစ္ျခားေကာင္ေတြအေၾကာင္းေျပာလာရင္
ကၽြန္ေတာ္ဟာ သိပ္မနာလိုတတ္ၿပီး
ကၽြန္ေတာ္ ေကာင္မေလးေတြအေၾကာင္းေျပာရင္
မမက ျပံဳးျမဲျပံဳးေနခဲ့တယ္

ကၽြန္ေတာ္ မနာလိုဘူး
ဒါေပမယ့္ ..
မမကို ခ်စ္ပါတယ္လို႔ေျပာလာတဲ့သူေတြကို
တစ္ခါေလာက္ ေစာင့္ၾကည့္ခ်င္တယ္

ကၽြန္ေတာ့္ထက္ ပိုခ်စ္ခဲ့တယ္ဆုိရင္ေတာ့
ကၽြန္ေတာ့္ ဘဝႀကီးတစ္ခုလံုး
ဗုန္းဗုန္းလဲေအာင္ မမ ေစာင့္ကန္ပစ္လုိက္ေပါ့

ဟုိး ဘံုခုႏွစ္ဆင့္က မင္းသမီးေလးကို
တံခါးေစာင့္ တပ္မွဴးတစ္ေယာက္က
ေငးၾကည့္ရင္း ခ်စ္ေနမိသလိုမ်ိဳး
မမကို ၿငိယွက္ခ်စ္ျမတ္
တစ္ေန႔ထပ္တစ္ေန႔ ကၽြန္ေတာ္ ျမင့္တက္ခဲ့ရတယ္

ကၽြန္ေတာ္ မမကို ေကာင္းကင္လုိ ျမင္ခ်င္တယ္
ကၽြန္ေတာ္ မမကို ေနလို၊ လလို ခင္တြယ္ခ်င္တယ္
ကၽြန္ေတာ္ မမကို ျမင္ခ်င္တယ္
ကၽြန္ေတာ္ မမကို မမလိုပဲ ျမင္ခ်င္တယ္

မမရဲ႕ ဆံပင္ေလးျဖစ္ခ်င္တယ္
မမရဲ႕ နားရြက္ေလးျဖစ္ခ်င္တယ္
မမရဲ႕ မ်က္လံုးေလးျဖစ္ခ်င္တယ္
မမရဲ႕ နဖူးေလးျဖစ္ခ်င္တယ္
မမရဲ႕ ႏွာေခါင္းေလးျဖစ္ခ်င္တယ္
မမရဲ႕ လည္တုိင္ျဖဴျဖဴေလးျဖစ္ခ်င္တယ္
မမရဲ႕ ခါးႏြဲ႔ႏြဲ႔ေလးျဖစ္ခ်င္တယ္
မမရဲ႕ ေျခသလံုးေဖြးေဖြးေလးျဖစ္ခ်င္တယ္
မမရဲ႕ ဖိနပ္ေလးျဖစ္ခ်င္တယ္
မမရဲ႕ထီးေလးျဖစ္ခ်င္တယ္
မမရဲ႕ ျခင္းေတာင္းေလးျဖစ္ခ်င္တယ္

မမလိမ္းမယ့္ သနပ္ခါးေလးျဖစ္ခ်င္တယ္
မမနမ္းမယ့္ ပန္းေလးျဖစ္ခ်င္တယ္
မမသြားမယ့္ ခရီးေလးျဖစ္ခ်င္တယ္
မမခ်စ္တတ္တဲ့ မိုးတိမ္ေလးျဖစ္ခ်င္တယ္
မမစားမယ့္ မုန္႔ေလးျဖစ္ခ်င္တယ္
မမကိုင္မယ့္ အရာဝတၳဳေလးျဖစ္ခ်င္တယ္
မမေလွ်ာက္တဲ့ လမ္းေလးျဖစ္ခ်င္တယ္
မမေနတဲ့ အိမ္ေလးျဖစ္ခ်င္တယ္
မမအိပ္တဲ့ ေခါင္းအံုးေလးျဖစ္ခ်င္တယ္
မမျခံဳတဲ့ ေစာင္ေလးျဖစ္ခ်င္တယ္
မမအိပ္မယ့္ အိပ္ရာခင္းေလးျဖစ္ခ်င္တယ္
မမတိုက္မယ့္ ဆပ္ျပာေလးျဖစ္ခ်င္တယ္
မသကာ . . .
အားလံုးျဖစ္ခြင့္ရွိခ်င္တယ္

မမဆိုတဲ့ နာမ္စားကေလးဟာ
ကၽြန္ေတာ့္ကို အရိပ္နဲ႔ အုပ္မိုးထားၿပီးေတာ့
မမဆိုတဲ့ မမက ကၽြန္ေတာ့္ကို
ဥယ်ာဥ္မွဴးတစ္ေယာက္လို ပ်ိဳးတယ္

လဝန္းနီလို႔ တိမ္ညိဳလာရင္
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ ေဝးမွာလည္း ေၾကာက္တယ္
သခင္လာရင္ အျမီးနန္႔တယ္ေျပာလည္း
ကၽြန္ေတာ္... သူတို႔လို မေဟာင္ပါဘူး

မမ အၾကည့္ျမႇားတစ္ခ်က္မွာတင္
ကၽြန္ေတာ္ဟာ ထပ္ခါထပ္ခါ ရွံဴ႕ကြာက်
မက္ခြင့္ရမယ္ဆုိရင္
မမပါတဲ့အိပ္မက္တစ္ခုကိုပဲ အျမဲမက္ခ်င္ပါတယ္

မမ ေကၽြးတဲ့ လက္ဖက္ထမင္းနဲ႔
ကမၻာ႔အေကာင္းဆံုး စားေသာက္ဖြယ္ရာေတြ
(ဘာနဲ႕မွကို) ကၽြန္ေတာ္ မလဲဘူး

အသည္းႏွလံုးက ေက်ာက္စရစ္ခဲေတြမဟုတ္ေတာ့လည္း
မမပန္းနဲ႔ေပါက္တာေလးေတာင္ နာတတ္တာေပါ့
အသြားထက္ထက္ႀကီး မဟုတ္တဲ့ ဓါးနဲ႔
လွီးခြဲရင္ ပိုနာသလိုမ်ိဳးေပါ့ မမရယ္

ကၽြန္ေတာ္ ညအိပ္ရာဝင္တုိင္း
ဆုေတာင္းမိတာက..
ေအာင္ႏိုင္တဲ့ သေျပခက္ေတြနဲ႔
မမတစ္ေယာက္ ပန္းပန္ႏိုင္ေစေၾကာင္းပါ

မိုးတိမ္ေတြေပၚတက္လုိက္
လိႈင္းလံုးေတြလို ေျပးလႊားကစားလိုက္
ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ဟာ
အခ်စ္ကို လက္ေပၚတင္ၿပီး မီးလိုေဆာ့ခဲ့ၾကတယ္

အမိန္႔အာဏာဆိုတာ မမနဲ႔မွ
ခံစားတတ္လာတဲ့ အရာမ်ိဳးပါ
မမ ခရာမႈတ္မွ တာထြက္ရမယ့္ သူဟာ
ကၽြန္ေတာ္ ျဖစ္ပါရဲ႕

စိတ္ဓါတ္က် အားငယ္တုိင္း
မမ လက္ဖဝါးေလး ဆုတ္ကိုင္မိတဲ့အခါ
ဒီေကာင္ကေလးရင္ထဲက အိုေအစစ္တစ္ခု
အသီးအရြက္ေတြနဲ႔ စိမ္းလန္းသစ္ႏုလာတယ္

တစ္ခါတစ္ခါ စူဠသုဘဒၵါထက္
မမက ပူလင္းေတာက္ေလာင္ေနတတ္သလို
တစ္ခါတစ္ခါ ဂ်ိဳကာမေလးတစ္ေယာက္ထက္မက
စပ္ျဖဲမဲ့ရြဲ႕ႏိုင္လြန္းတယ္

ကၽြန္ေတာ္ဟာ ဘိန္းစားေလးတစ္ေယာက္ေပါ့
မမဆိုတဲ့ ဘိန္းကေလးမသံုးရ မေနႏိုင္ေအာင္
စြဲလန္းေနခဲ့မိပါေရာ

ေအာင္ႏိုင္လာမယ့္ ဒဏ္ကို ခံႏိုင္ဖို႔
ရွံဳးႏိွမ့္ေၾကကြဲစြာ အခန္းထဲမွာ
ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္ထဲ ႏွဲမႈတ္ေနမယ္

ဧဒင္ဥယ်ာဥ္ႀကီးမသိေအာင္
တိတ္တိတ္ကေလးဖြက္ယူလာခဲ့တဲ့
သစ္သီးေတြဟာ မမခ်ိဳၿမိန္စြာ စားသံုးႏုိင္ဖို႔ပါ

သစ္ရြက္ေျခာက္ စံပယ္ေခါက္ေတြနဲ႔
စၾကံာဝဠာထိေအာင္ ထိုးေတာက္
မမဟာ တစ္ေလာကလံုးကို
မီးေရာင္ေတြ ဖြင့္အန္ေပးခဲ့သူ

ကၽြန္ေတာ္က ေဆြးသူေပါ့
ကုမုျဒာပန္းလို မမထိုးသြင္းခဲ့တဲ့
ဓါးတစ္ေခ်ာင္းက ရင္ထဲမွာ
တခၽြန္းခၽြန္းနဲ႔ တုန္ခါယိုင္လူးေနၿပီ

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ မမရယ္
ကၽြန္ေတာ့္ကို မမေနာက္ဆံုးပစ္ရမယ့္
က်ည္ဆံတစ္ေတာင့္လို သေဘာထားပါ
မမေရွ႕မွာ ကာထားမယ့္
ဒိုင္းတစ္လက္လုိ သေဘာထားပါ
ေနာက္ဆံုးဆြဲရမယ့္
ဖဲတစ္ခ်ပ္လို သေဘားထားပါ
မမ ေနာက္ဆံုးေရႊ႕ရမယ့္
စစ္တုရင္ရုပ္ တစ္ရုပ္ဟာ ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္ပါေစ

ဟိုးအေဝးက ဥၾသသံေလးကို ၾကားလိုက္မိရုံနဲ႔
ျပဴတစ္ျပဴတစ္ ျဖစ္လာတဲ့ ဘူတာရုံႀကီးလိုပဲ
တစ္ေန႔ေလးေတာင္ ခ်စ္တဲ့စာတစ္လံုး
မစီကံုးႏိုင္တဲ့ စာရြက္ဟာ ဗလာျပင္ေပမယ့္
ႏွစ္ကိုယ္စာ စြတ္စိုေစႏုိင္တဲ့
အေငြ႕အသက္ကေလးေတြရွိတယ္
ေရအိုးေလးေတြျပည့္လာဖို႔
တစ္ေန႔ေရတစ္ခြက္ပဲ ျဖည့္ဖို႔လိုပါတယ္
မမရယ္ . . .
တစ္ေန႔ေတာ့ ေရအိုးကေလးေတြ
အကုန္ျပည့္လာမွာပါ

မမက်ိန္စာေတြေျပဖို႔
ကၽြန္ေတာ့္ကို ဂါထာတစ္ပုဒ္လိုလည္း ရြတ္ပါ
ဝတ္ရုံလိုလည္း ျခံဳပါ
မမရဲ႕ျမႇားက်ည္ေတာက္ထဲမွာ
ကၽြန္ေတာ္ အဆင္သင့္ရွိေနပါရေစ

ဒီပန္းကို ကၽြန္ေတာ္နမ္းလုိက္သည့္တိုင္
တစ္ခါထပ္မက အဖန္ဖန္ပြင့္ႏိုင္ပါေစ
လဲက်တဲ့လူ ေပြ႕ကူ တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္
ေဆးေပးမီးယူ မိုးနဲ႔ေရလို .. ေဆာင္းနဲ႔ႏွင္းလို
ေႏြနဲ႔ေနလိုခ်စ္ပါရေစ ..

ကဲ .. ကံၾကမၼာက ထိေအာင္ပစ္ႏုိင္ပါေစ
ဒီစက္ဝိုင္းထဲမွာ မမကိုလက္ကုိတြဲထားရင္း
ကၽြန္ေတာ္ လြတ္ေအာင္ရုန္းပါ့မယ္
ေရအိုးေလးေတြျပည့္လာေစဖို႔
တစ္ေန႔ေရတစ္ခြက္ပဲ ျဖည့္ဖို႔လိုပါတယ္
မမရယ္ . . .။

(မမေမြးေန႔ အမွတ္တရ)                  (ေသာတ)

No comments:

Post a Comment